WYDANIE maj-czerwiec | 3 (3) 2024
Edpuzzle jako wsparcie społeczno-emocjonalnego procesu uczenia się
Czy chcesz, aby twoi uczniowie rozumieli swoje emocje? Wyznaczali sobie pozytywne
cele? Podejmowali przemyślane decyzje? Byli empatyczni i nawiązywali pozytywne relacje?
Budowanie tych kompetencji jest procesem, o który warto zadbać.
Justyna Zaryczańska
Uczniowie mierzą się z różnymi trudnościami. Wynikają one z rozmaitych przyczyn, są mniej lub bardziej stałe, odczuwane z różną intensywnością. Nie można jednak zaprzeczyć temu, że istnieją i często wpływają na to, jak dane dziecko zachowuje się w szkole. Stan emocjonalny naszych podopiecznych bezpośrednio wpływa na ich możliwości poznawcze.
Ten artykuł jest dostępny dla prenumeratorów
Jeżeli masz prenumeratę
Zaloguj sięJeśli nie masz prenumeraty wybierz odpowiedni dla Ciebie wariant i zamów, aby mieć dostęp do artykułów i strefy online.
Pobierz materiały uzupełniające:
O autorze
Justyna Zaryczańska
Dyplomowana nauczycielka języka polskiego. Autorka bloga Jutro polski. Ambasadorka Genially w Polsce oraz trenerka Edpuzzle. Należy do grona Superbelfrów RP. Współorganizuje coroczną akcję „Nauczyciele dla WOŚP”. Ambasadorka „Wiosny edukacji” oraz akcji „Błędy kształcą”. Uczestniczka akcji „Zaproś mnie na swoją lekcję” oraz projektu „Lekcje w sieci”. Prelegentka w „Maratonie Edukacyjnym – Jak uczyć online”, który był odpowiedzią na decyzję o rozpoczęciu edukacji zdalnej. Związana z „Junior Media”, obecnie prowadząca medialne kółko gazetki szkolnej.