WYDANIE lipiec-sierpień | 4 (4) 2024
Jak projektować lekcje wychowawcze zgodne z kierunkami realizacji polityki oświatowej państwa?
Przed wakacjami dla uczennic i uczniów, a urlopem dla nauczycielek i nauczycieli Ministerstwo Edukacji ogłosiło kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2024/2025. Jak je wprowadzić do planowania tematów i działań na lekcjach wychowawczych?
Łukasz Szeliga
W tym artykule pragnę podzielić się pomysłami i sprawdzonymi rozwiązaniami, jak wykorzystać kierunki realizacji polityki oświatowej państwa do planowania tematów i działań na lekcjach wychowawczych, co pozwoli dyrekcji szkoły nie tylko udowodnić podczas kontroli, że kierunki są realizowane, ale przede wszystkim rozwinąć uczniów w obszarze wiedzy, umiejętności i postaw istotnych z perspektywy polityki oświatowej państwa.
Ten artykuł jest dostępny dla prenumeratorów
Jeżeli masz prenumeratę
Zaloguj sięJeśli nie masz prenumeraty wybierz odpowiedni dla Ciebie wariant i zamów, aby mieć dostęp do artykułów i strefy online.
Pobierz materiały uzupełniające:
Podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2024/2025
Czytaj więcej →O autorze
Łukasz Szeliga
Tutor, edukator i polonista. Specjalista w zakresie komunikacji i szkoleniowiec, który wspiera placówki oświatowe w tworzeniu miejsc przyjaznych do nauki i pracy. Prowadzi w Krakowie przestrzeń rozwojowo-edukacyjną w duchu edukacji spersonalizowanej, gdzie dzieci i młodzież mogą czerpać radość z uczenia się, rozwijając 4K oraz budować zdrowe poczucie własnej wartości.