Jak wykorzystać świąteczne reklamy do spotkań z uczniami podczas godzin wychowawczych?
Jak wykorzystać świąteczne reklamy do spotkań z uczniami podczas godzin wychowawczych?
Anna Konarzewska
Ten artykuł jest dostępny dla prenumeratorów
Jeżeli masz prenumeratę
Zaloguj sięJeśli nie masz prenumeraty wybierz odpowiedni dla Ciebie wariant i zamów, aby mieć dostęp do artykułów i strefy online.
O autorze
Anna Konarzewska
Redaktor prowadząca magazyn „Kreatywny Wychowawca"
Edukatorka, tutorka i polonistka. Kreatywna, pełna pasji i energii dyplomowana nauczycielka oraz wychowawczyni kilku pokoleń uczniów. Ambasadorka Wiosny Edukacji oraz Fundacji Kosmos dla dziewczynek. Finalistka Ogólnopolskiego Konkursu „Nauczyciel Roku 2021” oraz Nagrody im. Ireny Sendlerowej „Za naprawianie świata” w 2021 roku. Blogerka Być nauczycielem – strony, za pomocą której inspiruje pedagogów na całym świecie. Autorka książek Być (nie)zwykłym wychowawcą i (Nie) zwykłe spotkania wokół godzin wychowawczych.