Angielski + matematyka = CLIL
Oparta na komunikacji nauka języka obcego nie może istnieć bez jednoczesnego przekazywania uczniom pewnych treści merytorycznych, które w klasycznym podziale szkolnym przynależałyby do innych przedmiotów. Angażujące lekcje językowe zawsze zawierają w sobie element wyzwania intelektualnego adekwatnego do wieku i poziomu rozwoju dzieci. Dlatego ucząc przedszkolaki, nie można powtarzać w kółko pojedynczych słówek. W artykule podpowiadamy, jak w ciekawy sposób stymulować rozwój analitycznego myślenia, liczenia i innych umiejętności matematycznych, a tym samym dodać szczyptę magii do lekcji językowych w przedszkolu.
Ada Chmielewska
Content and Language Integrated Learning (CLIL) to coraz popularniejsze podejście do nauczania języków obcych, które zakłada, że cele językowe i cele merytoryczne lekcji powinny
Ten artykuł jest dostępny dla prenumeratorów
Jeżeli masz prenumeratę
Zaloguj sięJeśli nie masz prenumeraty wybierz odpowiedni dla Ciebie wariant i zamów, aby mieć dostęp do artykułów i strefy online.
Pobierz materiały uzupełniające:
O autorze
Najnowszy artykuł autora:
I spy – gra
Wyszukiwanie i wpisywanie liczby odnalezionych instrumentów znajdujących się w legendzie n…
Czytaj więcej →