WYDANIE wrzesień-październik | 5 (5) 2024
Genially jako pomoc w pracy naucyciela-wychowawcy
Genially może kojarzyć się głównie z typową lekcją, omawianiem lektur, grami językowymi czy prezentacjami z przyrody albo historii. Jednak w tym artykule podpowiem, jak wykorzystywać tę stronę w ramach pracy wychowawcy. Jest to bowiem atrakcyjne narzędzie dla dzieci, ale również sposób na to, aby pokazać rodzicom uczniów, że przekazujemy treści w atrakcyjny, angażujący sposób, co wpływa na ich pozytywny odbiór.
Justyna Zaryczańska
Genially może kojarzyć się głównie z typową lekcją, omawianiem lektur, grami językowymi czy prezentacjami z przyrody albo historii. Jednak w tym artykule podpowiem, jak wykorzystywać tę stronę w ramach pracy wychowawcy. Jest to bowiem atrakcyjne narzędzie dla dzieci, ale również sposób na to, aby pokazać rodzicom uczniów, że przekazujemy treści w atrakcyjny, angażujący sposób, co wpływa na ich pozytywny odbiór.
Ten artykuł jest dostępny dla prenumeratorów
Jeżeli masz prenumeratę
Zaloguj sięJeśli nie masz prenumeraty wybierz odpowiedni dla Ciebie wariant i zamów, aby mieć dostęp do artykułów i strefy online.
O autorze
Justyna Zaryczańska
Dyplomowana nauczycielka języka polskiego. Autorka bloga Jutro polski. Ambasadorka Genially w Polsce oraz trenerka Edpuzzle. Należy do grona Superbelfrów RP. Współorganizuje coroczną akcję „Nauczyciele dla WOŚP”. Ambasadorka „Wiosny edukacji” oraz akcji „Błędy kształcą”. Uczestniczka akcji „Zaproś mnie na swoją lekcję” oraz projektu „Lekcje w sieci”. Prelegentka w „Maratonie Edukacyjnym – Jak uczyć online”, który był odpowiedzią na decyzję o rozpoczęciu edukacji zdalnej. Związana z „Junior Media”, obecnie prowadząca medialne kółko gazetki szkolnej.