WYDANIE listopad-grudzień | 6 (6) 2024
JAK ROZPOZNAWAĆ FAKE NEWSY? POMYSŁY NA LEKCJE
Justyna Zaryczańska
1. Poproś uczniów, aby przynieśli wydrukowane zdjęcie przedstawiające dowolną scenkę rodzajową z udziałem ludzi. Możesz też przygotować takie zdjęcia samodzielnie. Zadaniem uczniów będzie zagięcie lub przecięcie fotografii w taki sposób, aby zmiana przyniosła nowy sposób interpretacji obrazu.
Ten artykuł jest dostępny dla prenumeratorów
Jeżeli masz prenumeratę
Zaloguj sięJeśli nie masz prenumeraty wybierz odpowiedni dla Ciebie wariant i zamów, aby mieć dostęp do artykułów i strefy online.
O autorze
Justyna Zaryczańska
Dyplomowana nauczycielka języka polskiego. Autorka bloga Jutro polski. Ambasadorka Genially w Polsce oraz trenerka Edpuzzle. Należy do grona Superbelfrów RP. Współorganizuje coroczną akcję „Nauczyciele dla WOŚP”. Ambasadorka „Wiosny edukacji” oraz akcji „Błędy kształcą”. Uczestniczka akcji „Zaproś mnie na swoją lekcję” oraz projektu „Lekcje w sieci”. Prelegentka w „Maratonie Edukacyjnym – Jak uczyć online”, który był odpowiedzią na decyzję o rozpoczęciu edukacji zdalnej. Związana z „Junior Media”, obecnie prowadząca medialne kółko gazetki szkolnej.