WYDANIE lipiec-sierpień | 4 (4) 2024
POZNAJMY SIĘ
Początek roku szkolnego to doskonała okazja, by dowiedzieć się czegoś nowego o sobie nawzajem. Bez względu na to, czy uczniowie znali się z wcześniejszych lat w szkole, czy dopiero rozpoczynają wspólną wędrówkę, warto zorganizować zajęcia, których celem będzie lepsze poznanie się. Ciekawym i nieszablonowym pomysłem, który może przyjść z pomocą, może być przygotowanie wyjątkowych wizytówek. Dzięki temu prostemu ćwiczeniu możecie się nie tylko nieco zintegrować, ale przede wszystkim dobrze bawić.
Joanna Krzemińska
Grupa docelowa: uczniowie każdego etapu edukacyjnego.
Przewidywany czas trwania zajęć: 45 minut.
Cele:
uczniowie:
- mają szansę na to, by lepiej się poznać, ale też przedstawić się klasie z innej niż powszechnie znana, strony,
- celem nadrzędnym jest integracja zespołu klasowego.
Ten artykuł jest dostępny dla prenumeratorów
Jeżeli masz prenumeratę
Zaloguj sięJeśli nie masz prenumeraty wybierz odpowiedni dla Ciebie wariant i zamów, aby mieć dostęp do artykułów i strefy online.
Pobierz materiały uzupełniające:
Poznajmy się. Scenariusz lekcji wychowawczej
Czytaj więcej →O autorze
Joanna Krzemińska
Nauczycielka języka polskiego i terapeutka z zakresu terapii pedagogicznej. Entuzjastka pracy metodą projektu, inicjatorka wielu działań szkolnych i ogólnopolskich. Członkini grupy zrzeszającej kreatywnych nauczycieli „Superbelfrzy RP”. Współzałożycielka i jedna z prezesek Fundacji Mozaika Edukacyjna. Autorka bloga Zakręcony Belfer (www.zakreconybelfer.pl).