WYDANIE listopad-grudzień | (2023) PILOTAŻOWY

Radzimy sobie ze stresem
Jesteśmy coraz bardziej zestresowani, wydarzenia na świecie przysparzają wielu osobom sporo powodów do obaw. Chyba nie ma wśród nas osoby, która w ostatnim czasie ani razu się czymś nie martwiła bądź nie stresowała. Warto przeprowadzić zajęcia, które pomogą uczniom radzić sobie ze stresem.
Małgorzata Leduchowska
WSTĘP
Rozdaj uczniom samoprzylepne karteczki, niech zapiszą na nich, czy obecnie czymś się stresują. Zaznacz, że nie musi to być związane tylko ze szkołą. Zadanie jest anonimowe. Następnie zbierz karteczki i zapoznaj się z odpowiedziami uczniów, wyniki możesz przedstawić przy pomocy wykresu. Zamiast karteczek możesz wykorzystać narzędzie „Mentimeter”, a wynik przedstawić uczniom na ekranie.
Ten artykuł jest dostępny dla prenumeratorów
Jeżeli masz prenumeratę
Zaloguj sięJeśli nie masz prenumeraty wybierz odpowiedni dla Ciebie wariant i zamów, aby mieć dostęp do artykułów i strefy online.
Kup prenumeratęO autorze

Małgorzata Leduchowska
Pedagożka specjalna w jednej z warszawskich szkół branżowych, gdzie prowadzi zajęcia rewalidacyjne, zajęcia z chemii oraz biologii, pełni funkcję wychowawczyn klasy oraz jest członkinią Szkolnego Koła Wolontariatu. Autorka kart pracy dla młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim „Dasz radę!”, prelegentka konferencji edukacyjnych. Swoimi przemyśleniami z pracy dzieli się na swoim instagramowym koncie Instawychowawca.
Najnowszy artykuł autora:
