One, two, three, play with me!
Dobierając odpowiednie metody i techniki pracy, nauczyciel może rozpocząć kształcenie mowy w języku obcym u dzieci w wieku żłobkowym i przedszkolnym. Odpowiednia praca na zajęciach językowych z dzieckiem, dopasowana do jego możliwości rozwojowych, przynosi zadowalające efekty oraz tworzy solidne podstawy do dalszego kształcenia (nie tylko językowego) małego ucznia. Z artykułu dowiecie się, jak odpowiednio organizować zajęcia dla dzieci poniżej 3. roku życia.
Agnieszka Tolak
O d narodzin do 3. roku życia dziecka można zaobserwować u niego intensywny rozwój mowy. Zaraz po narodzinach dziecko komunikuje się z otoczeniem poprzez krzyk. Następnie przechodzi prz
Ten artykuł jest dostępny dla prenumeratorów
Jeżeli masz prenumeratę
Zaloguj sięJeśli nie masz prenumeraty wybierz odpowiedni dla Ciebie wariant i zamów, aby mieć dostęp do artykułów i strefy online.
Artykuł powiązany z materiałem:
One, two, three, play with me!
Dobierając odpowiednie metody i techniki pracy, nauczyciel może rozpocząć kształcenie mowy w języ…
Czytaj więcej →