How are you this winter?
Święta, święta i po świętach. W styczniu odkładamy wszystkie pierniczkowe, reniferkowe i mikołajkowe materiały do pudeł, które ponownie wyciągniemy dopiero za rok. Co dalej? Zima trwa w najlepsze, miejmy nadzieję, że mroźna i biała. W styczniu i lutym proponuję więc skupić się na typowo zimowej tematyce. Scenariusz zajęć, który przygotowałam, łączy naukę języka angielskiego z wiedzą przyrodniczą – piosenka The Kiboomers pt. „Where Is Bear?” stanowiła dla mnie inspirację do zaplanowania zajęć dotyczących zwierząt zapadających i niezapadających w sen zimowy.
Magdalena Cwojdzińska
GRUPY WIEKOWE: 4-6 LAT. METODY PRACY: TPR, metoda audiowizualna, gry i zabawy językowe. CELE OPERACYJNE: Uczniowie: rozpozna
Ten artykuł jest dostępny dla prenumeratorów
Jeżeli masz prenumeratę
Zaloguj sięJeśli nie masz prenumeraty wybierz odpowiedni dla Ciebie wariant i zamów, aby mieć dostęp do artykułów i strefy online.
Kup prenumeratęPobierz materiały uzupełniające:
