Cel? Pal!
Wielu lektorów, szczególnie tych rozpoczynających ekscytującą przygodę z uczeniem, zastanawia się, na jakiej podstawie ocenić, czy dana lekcja zakończyła się sukcesem. Odpowiedź jest prosta – udana lekcja to taka, która realizuje precyzyjnie określone cele, a jak je określać? Podpowiadamy w artykule.
Ada Chmielewska
Cele to serce każdej lekcji. Jeśli nauczyciel nie określi jasno, co chce osiągnąć, jego rola będzie sprowadzać się bardziej do animacji i zabaw z dziećmi w języku obcym, niż do uczenia.
Ten artykuł jest dostępny dla prenumeratorów
Jeżeli masz prenumeratę
Zaloguj sięJeśli nie masz prenumeraty wybierz odpowiedni dla Ciebie wariant i zamów, aby mieć dostęp do artykułów i strefy online.
Kup prenumeratęPobierz materiały uzupełniające:

O autorze
Najnowszy artykuł autora:

I spy – gra
Wyszukiwanie i wpisywanie liczby odnalezionych instrumentów znajdujących się w legendzie n…
Czytaj więcej →